20 graden, pisco sour en geen wekker - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van willekeirene - WaarBenJij.nu 20 graden, pisco sour en geen wekker - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van willekeirene - WaarBenJij.nu

20 graden, pisco sour en geen wekker

Door: Willeke

12 December 2015 | Nederland, Rotterdam

We hebben er zin in! Over iets meer dan 2 weken vertrekt het vliegtuig naar Peru. We zullen het nieuwe jaar starten in Cusco en daarna Zuid-Amerika gaan ontdekken om vervolgens nog de overstap te maken naar Azie. Ja wat een luxe! Dat beseffen we ons ook heel erg. Het wordt een fantastisch avontuur! Op deze weblog kunnen jullie ons avontuur de komende maanden een beetje volgen...met de nadruk op een beetje. Zoals jullie ons kennen zijn we niet zo heel digitaal dus verwacht geen dagelijks/ wekelijkse update :).

Liefs

• 12 December 2015 - 13:01

Wietske:

Super leuk meiden! Ben benieuwd naar al jullie avonturen en verhalen straks!
    Dikke kus Wiets

• 12 December 2015 - 13:22

Gonnie:

Super leuk dat jullie dit kunnen en gaan doen. Ook wij zijn benieuwd naar jullie reisverhalen.
    Dikke kus van tantuhhhh Gonnie en van Cees.

• 13 December 2015 - 13:18

Bert Boelhouwer:

Zo. Jullie pagina van Waarbenjenu opgeslagen onder MIJN FAVORIETEN (al zijn jullie dat natuurlijk allang :). Succes met de verdere voorbereidingen van jullie fantastische reis.

• 13 December 2015 - 15:02

Sanneke:

Jaaa bijna is het dan zover!! Prachtig vooruitzicht!!
    Ik ga jullie zeker te weten volgen!!

• 13 December 2015 - 17:29

Hester:

Maximaal veel plezier. Ontdek, beleef, win, adem, lach en geniet! X

• 14 December 2015 - 09:22

Irene M:

Veel plezier meiden!! Tot blogs :)

• 14 December 2015 - 11:27

Richard En Wieteke:

Super leuk dat we jullie kunnen volgen! Het komt nu wel heeeel dichtbij he!! Veel plezier met de voorpret en het laatste inpakken!! Liefs van ons

• 14 December 2015 - 11:43

Geertje:

Het 1e blog is er! Leuk om af en toe iets van jullie te kunnen lezen!! ;)
    Have fun chicka's!

• 18 December 2015 - 10:53

Tijs Van Der Wielen:

Hi dames,

Heel veel plezier samen! Erg stoer dan jullie dit doen. Jullie zullen beide gemist worden in het Maasstad Ziekenhuis!

Geniet er maximaal van!

Grt, Tijs

• 18 December 2015 - 12:05

Dorien :

How cool is this? Geniet volop en maak er een onvergetelijke reis van! Ik ga jullie avonturen zijdelings in de gaten houden ;-).

• 18 December 2015 - 13:30

Ellen Duijvestijn:

Hi Irene en Willeke,

Wat moet het een goed gevoel geven om naar je collega's een e-mail te kunnen sturen, met daarin de tekst 'tot 1 augustus 2016!'. Crazy!

Het is jullie meer dan gegund. Have fun! Geniet van jullie mooie reis en van elkaar.

Ik ga jullie missen!

Take care,
    Ellen, xx

• 19 December 2015 - 09:25

Jolijn Bosch:

Heeee stoere chicks!! Het avontuur gaat bijna beginnen, helemaal te gek!! Geniet nog even van alles en iedereen hier in NL en succes met de inpaksessie... Of ligt de tas al klaar? Hoe dan ook, GENIET!!!! En tot over een tijdje!

Liefs vanuit NZ, Ferry & Jolijn

• 20 December 2015 - 15:19

Fabienne:

Heel goede reis en heeeeel veel plezier!
    Groetjes, Fabienne

• 21 December 2015 - 09:56

Dick:

heel veel plezier!!!!

• 24 December 2015 - 09:20

Rosemarie:

Het gaat bijna van start, leuk!!
    Voor nu hele fijne feestdagen en daarna heeeel veeel plezier op jullie mooie wereldreis :-)
    Geniet ervan samen!
    Groetjes, Rosemarie

• 29 December 2015 - 16:49

Gonnie:

Lieve Irene en Willeke. Een hele goede reis gewenst. Veel plezier en veel genieten samen. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen van jullie belevenissen en mooie foto's.
    Liefs van Gonnie en Cees.

• 04 Januari 2016 - 19:51

Vader Bert:

Beste volgers,

Gisteravond hadden Irene en Willeke een Wi-Fi verbinding met de rest van de wereld (dat zijn o.a. wij dus). Het gaat goed met ze. Ze zijn inmiddels bij Machu Pichu (ff Googelen en je ziet mooie plaatjes :) )
    Ze hebben die dag Geziplined en Gemountainbiked (ik heb geen idee of dit goede werkwoorden zijn hihi). Het weer is goed (zonnig en rond de 25 graden). We ontvingen via de app ook mooie foto's van Irene of Willeke aan een zipline of op een hysterisch spannende loopbrug met planken met heel veel ruimte tussen de planken boven een enorme afgrond. Beiden keken lachend naar de camera :)

Groeten Bert en Woudie.

• 06 Januari 2016 - 18:29

Anne&Maris:

Lieve meiden! Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! En happy new year!!! Vol avontuur en mooie ontmoetingen! Geniet lekker! Liefs A&M

• 06 Januari 2016 - 19:12

Chantal :

Het verhaal van vader Bert geeft aan dat de start van jullie geweldige reis prachtig begonnen is! Heel veel plezier de komende tijd, geniet en maak prachtige herinneringen!

Liefs 'Chan' ;-)

• 08 Januari 2016 - 08:10

Peter & Margreet:

Ha Irene en Willeke, Wat gaaf dat jullie dit samen doen. Namens alle Wielaardjes: alle goeds!
    Peter

• 16 Januari 2016 - 08:13

Wieteke, Richard, Sam En Fiene:

He meiden!! Vandaag een bijzondere dag!!! Lieve Reen vaan harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Dikke knuffel van ons xxx